Media społecznościowe

20-social-media-icons-300x163Znajdź klienta w social media

Media społecznościowe (ang. social media) np. Facebook, Twitter, Youtube, Google+ odgrywają coraz większą rolę w budowaniu wizerunku współczesnych firm i w komunikacji z klientami docelowymi. Mają również ogromny wpływ na nasze życie. Umożliwiają wymianę informacji i zbliżają ludzi.

Podstawową cechą mediów społecznościowych jest przekazywanie informacji, podobnie jak w przypadku mediów tradycyjnych typu radio czy telewizja.

Social media mają jednak przewagę nad mediami tradycyjnymi – umożliwiają nie tylko przekaz jakichś treści, ale również – a może przede wszystkim – udostępnianie, wymianę i nieustanne przekształcanie treści pomiędzy użytkownikami tych mediów, którymi są osoby prywatne i firmy.

Przekaz w mediach społecznościowych nie jest jednostronny, nie prowadzi jedynie od nadawcy do odbiorcy. Nadawcą możesz być również Ty, lub Twoja firma.

Skoro Twoi klienci są na Facebooku, to dlaczego Twojej firmy jeszcze tam nie ma?

Od dłuższego czasu mówi się, że kto nie ma swojego profilu na Facebooku, ten nie istnieje. Może jest w tym pewna przesada, ale Facebooka lekceważyć nie wolno. To doskonały kanał komunikacyjny między firmą a osobami zainteresowanymi działalnością firmy.

Regularnie prowadzona komunikacja oraz ciekawe i intrygujące wpisy pozwalają przyciągnąć uwagę i nieustannie podtrzymywać kontakt między firmą a obecnymi i potencjalnymi klientami. Fana, który jedynie klika w przycisk „Lubię to”, może z czasem dzięki temu zmienić w wiernego odbiorcę usług i produktów.

Mamy doświadczenie w prowadzeniu fanpage’ów na Facebooku

Prowadziliśmy wiele fanpage’ów dla klientów reprezentujących różne branże – od jednoosobowych firm remontowych, przez kwiaciarnie, firmy rachunkowe, dystrybutorów artykułów dziecięcych, hotele, producentów mebli, po duże zakłady produkujące sery. Lista branż jest długa i powyższe wyliczenie jej nie wyczerpuje.

Wiemy jak to się robi, wiemy z czym to się je. Największe doświadczenie mamy z Facebookiem, ale nieobce są nam też inne social media, czyli mówiąc po polsku – media społecznościowe. Jeśli chcesz dać znać o sobie i swojej działalności szerszemu gronu odbiorców, skontaktuj się z nami. Na pewno pomożemy.