Google Adwords

Opracowany przez Google program reklamowy online AdWords pomoże Twojej firmie rozwijać się i przyciągać nowych klientów. W AdWords możesz wybrać miejsca, w których będzie wyświetlana Twoja reklama, ustawić dogodny dla siebie budżet i mierzyć wpływ swoich reklam.

Jak to działa

Dzięki Google AdWords możesz docierać do odbiorców w chwili, gdy szukają określonych słów lub fraz (tj. używają słów kluczowych) lub przeglądają witryny powiązane tematycznie z Twoją ofertą. Możesz wyświetlać reklamy w Google i w witrynach partnerskich. Dzięki określaniu stawek kosztu kliknięcia (CPC) płacisz tylko za kliknięcia reklam przez użytkowników, a nie za same ich wyświetlenia.

Search Advertising Process

Twoje reklamy pojawiają się obok trafnych treści

Użytkownicy klikają reklamy

I nawiązują kontakt z Twoją firmą

Przykład

Załóżmy, że prowadzisz warsztat rowerowy w pobliżu Olsztyna. Ustaw wyświetlanie reklamy tylko klientom w tym rejonie, a gdy ktoś mieszkający tam lub przebywający na urlopie wyszuka w Google wyrażenie „warsztat rowerowy w pobliżu Olsztyna”, będzie mógł zobaczyć Twoją reklamę i kliknąć ją, by skontaktować się z firmą.

Zalety

Kilka istotnych cech wyróżnia AdWords na tle innych programów reklamowych. W AdWords:

Computer screenDocierasz do użytkowników, którzy szukają Twojej oferty

  • Twoja reklama wyświetla się osobom, które już wcześniej szukały produktów i usług podobnych do tych, które oferujesz. Będą więc one bardziej skłonne do podjęcia działania.
  • Możesz wybrać, gdzie mają pojawiać się Twoje reklamy – w jakich konkretnie witrynach i w zasięgu jakich obszarów geograficznych (w województwach, miastach czy nawet dzielnicach).
  • Sama tylko sieć reklamowa Google

    dociera do ponad 90% użytkowników internetu na całym świecie (źródło: Comscore).

Calculator and moneyKontrolujesz wydatki

  • Dzięki określaniu stawek kosztu kliknięcia płacisz tylko za kliknięcia reklam przez użytkowników, a nie za same ich wyświetlenia. Masz do wyboru różne opcje określania stawek.
  • Samodzielnie decyduj, jak mało lub jak dużo chcesz wydawać miesięcznie, a Twoje koszty nigdy nie przekroczą ustalonej kwoty.
  • Nie ma minimalnej wymaganej kwoty wydatków.
GraphWiesz, co się sprawdza w reklamach, i koncentrujesz się na tych elementach, by rozwijać kampanię

  • Wyświetl raport przedstawiający skuteczność reklamy – zobacz, ilu nowych klientów nawiązało kontakt z Twoją firmą po obejrzeniu reklamy i skąd oni pochodzą oraz poznaj inne szczegóły.
  • Skorzystaj z narzędzi AdWords do edytowania i doskonalenia reklam, by zwiększyć liczbę potencjalnych klientów kontaktujących się z firmą.